ARKATZ ONTZIA

Gaurkoan Amara Pejenaute, LH1 gelako ikasleak egin digun eskulanaren bideotxoa duzue hemen. Oso eskulan praktikoa da gure arkatzak eta errotulagailuak gordetzeko!!
Mila esker Amara!!
 
Os comparto el vídeo de la eskulana de Amara Pejenaute, alumna de LH1. ¡¡Es una manualidad muy práctica para guardar nuestros lápices y rotuladores!!
Mila esker Amara!!
 
 

EXCURSIÓN ORGI

¡Disfrutamos de nuestra gran aventura en la naturaleza! 🌲🐝
El alumnado de 1º de Educación Primaria de los Modelos A/G hemos visitado el precioso Bosque de Orgi. Allí descubrimos árboles mágicos y escuchamos los secretos de los pájaros.
 
Pero eso no fue todo… ¡También visitamos el Museo de la Miel! Ese día nos convertimos en pequeños apicultores. Aprendimos cómo trabajan las abejas, vimos cómo fabrican la miel y descubrimos lo importantes que son para cuidar nuestro planeta. 
 
Naturako gure abentura handiaz gozatzen dugu!

A/G ereduetako Lehen Hezkuntzako 1. mailako ikasleok Orgiko baso ederra bisitatu dugu. Han zuhaitz magikoak aurkitu eta txorien sekretuak entzun genituen.

Baina hori ez zen dena izan… Eztiaren Museoa ere bisitatu genuen! Egun hartan erlezain txiki bihurtu ginen. Erleek nola lan egiten duten ikasi genuen, eztia nola egiten duten ikusi genuen eta gure planeta zaintzeko zein garrantzitsuak diren ikusi genituen.
 

GUARDA PARQUES JUNTO A BERDESIA

Gracias al Proyecto de Educación Ambiental liderado por Berdesia las familias han pasado la mañana del domingo 31 de mayo creando un bosquete y jardín en el patio del Colegio Público de Tafalla. Utilizando plantas que el alumnado de 1º y 2º de Educación Primaria ha cuidado previamente en sus casas y tomando conciencia del esfuerzo que conlleva hacer prosperar las plantas y los parques.

Os añadimos el enlace de la Apyma : NOTICIA

Berdesiak gidatutako Ingurumen Hezkuntzako Proiektuari esker, familiak maiatzaren 31ko goiza  pasatu zuten Tafallako Ikastetxe Publikoko patioan basoa eta lorategia sortuz. Lehen Hezkuntzako 1. eta 2. mailetako ikasleek aldez aurretik etxean zaindu dituzten landareak erabiliz eta landareek eta parkeek aurrera egiteko egiten duten ahaleginaz jabetuz.

Apymak idatzitako lotura eransten dizuegu : BERRIA

EXCURSIÓN A MENDUKILO

El alumnado de tercero de Primaria modelos A/G ha estado de excursión de fin de curso en las cuevas de Mendukilo. Posteriormente, bajamos a Lecumberri a comer. 
Un día muy bonito entre compañeros y compañeras para ir despidiendo este curso escolar.
 
MENDUKILORA TXANGOA
A/G ereduko Lehen Hezkuntzako hirugarren mailako ikasleak ikasturte amaierako txangoan izan dira Mendukiloko kobazuloetan. Ondoren, Lekunberrira jaitsi ziren bazkaltzera.
Oso egun polita ikaskideen artean ikasturte hau agurtzen joateko.