El alumnado de 4° ha asistido a un encuentro con la ilustradora Idoia Iribertegui en la biblioteca municipal. Hemos aprendido mucho acerca de esta profesión y hemos podido hacer multitud de preguntas.
Muchas gracias por esta oportunidad.
4. mailako ikasleak Idoia Iribertegui ilustratzailearekin bildu dira udal liburutegian. Asko ikasi dugu lanbide honi buruz eta galdera asko egin ahal izan ditugu.
Eskerrik asko aukera honengatik.
Eskerrik asko aukera honengatik.




