Durante esta semana el alumnado de Taller de Lengua de 3⁰EP han trabajado la descripción de un animal. Después, han creado un póster en parejas describiendo un animal elegido por ellos y ellas. Por último, han realizado una exposición oral del trabajo que han hecho y lo han puesto en el pasillo para que sus compañeros y compañeras puedan ver y leer sus descripciones.
¡Buen trabajo chicos y chicas!
Aste honetan, LH3ko Hizkuntza Tailerreko ikasleek animalia baten deskribapena landu dute. Ondoren, poster bat sortu dute bikoteka, eurek aukeratutako animalia bat deskribatuz. Azkenik, egin duten lanaren ahozko azalpena egin dute, eta korridorean jarri dute, ikaskideek haien deskribapenak ikusi eta irakur ditzaten.
Lan ona neska-mutilak!

































